Ne leaga o ata.. o bucata de material ingalbenita de timp..

Ne leaga un fluier pastrat la loc de cinste…

O poza in album.. si un fisier intreg de peripetii..

O piramida.. prietenii comuni si soarta…

Au trecut lunile si am ajuns in prezent… am indurat frigul si am invins ursul impreuna.. am plans si am ras pe corzile acestei chitari numita VIATA.

Am primit castane din pomii azi batrani ai parcului.. am adunat gunoaie si ne-am inghesuit in dubite pline de oameni care candva erau straini…

Am dezgropat trecutul de mii de ori.. apoi l-am acoperit cu pamant iar si iar.

Azi  e intuneric si soarele a apus de mult..

Port masca Venetiei la ureche.. si ii ascult povestea..

note muzicale… 2 cutite..trezire in miez de noapte cu imnul pe buze.. ore in jurul focului… o casatorie ilegala… si distractia la pachet..

Astea se gasesc in rucsacul noastra… si mult loc ptr vitor.

oi, amiga!. .continuam aceasta aventura??

cu entuziasm si curiozitate,

copilul din tine..